Skip to content

Nie brak opinii, że warto wykorzystać słodycze w kampaniach reklamowych

W wielu firmach bardzo często jako formę reklamy wykorzystuje są słodycze reklamowe. Niestety ich skuteczność jest różna, w zależności od tego jak zostały przygotowane. Zdarza się również, ze nie zostały one dostatecznie wyeksponowane albo też popełnione zostały inne błędy. Warto się odpowiednio przygotować.

Cukierki reklamowe – co warto wiedzieć?

Jeśli martwisz się, że znalezienie firmy, która zrealizuje cukierki reklamowe będzie problemem, to grubo się mylisz! Jest wiele form oferujących tego rodzaju usługę nawet osobom prywatnym, ponieważ słodki poczęstunek, jaki podziękowanie za przybycie na rodzinną uroczystość staje się coraz bardziej popularne. Warto także wiedzieć, ze wbrew pozorom wiele form korzysta z tego rodzaju usług, chociaż projekty przygotowane w ramach reklamy nie zawsze przyciągają wzrok potencjalnych klientów. Dlatego tak ważne jest odpowiednie przygotowanie całej reklamy wykorzystującej słodki poczęstunek.

Większość firm jako słodką reklamę oferuje oczywiście krówki. To jedne z najpopularniejszych cukierków, które każdy lubi a także mają atrakcyjną cenę, dlatego tego typu reklama nie wymaga zbyt wysokiego budżetu. Jeśli zdecydujesz się na taką formę reklamy swojego przedsiębiorstwa to warto się do tego odpowiednio przygotować. W pierwszej kolejności warto się zastanowić, gdzie powinna zostać umieszczona taka słodka reklama, żeby zachęcić klientów do poczęstunku. wiele osób umieszcza miseczkę z cukierkami przy kasie, gdy klient już reguluje płatność i przeważnie się spieszy. Z tego też powodu niewiele osób sięga po cukierka i zawartą na jego opakowaniu reklamę. Znacznie lepiej jest dodawać takie słodkie podziękowanie już do paragonu, czy w przypadku sklepów internetowych do przesyłki.

Dobrym sposobem jest również urządzenie kącika z wypoczynkiem i stolikiem kawowym, gdzie w spokoju można usiąść i poczekać, albo zastanowić się nad zakupem. Wówczas ładna misa z cukierkami na stoliku kawowym znacznie lepiej zachęci do poczęstunku. Warto także przyłożyć się do samego projektu opakowania cukierków. Lepiej jest w takim przypadku zrezygnować z jasnych i pastelowych kolorów. Twoje logo również powinno być dobrze widoczne.

Warto także pomyśleć o ciekawym haśle reklamowym, nawet w formie pytania, dzięki czemu klient lepiej zapamięta twoją firmę. Żeby urozmaicić te formę możesz przygotować kilka wersji opakowania a odkrywanie każdej z nich stanie się dla klientów przygodą. W takiej sytuacji warto również zamówić większą ilość cukierków!