Skip to content

Przypinki z nadrukiem jako forma reklamy

Wiele przedmiotów, które znamy z codziennego życia z biegiem czasu nieco zmieniło swoje przeznaczenie. Często znajduje się dla nich nowe rozwiązania, jak na przykład w przypadku przypinek. Niewielkie elementy dawniej traktowane były jako elementy ozdobne i pozwalające na wyrażenie siebie i swoich poglądów. Wiele osób pamięta subkultury młodzieżowe, w których posiadanie przypinek nazwami czy wizerunkami ulubionych zespołów było niemal obowiązkowe. Przez pewien czas zapomniane, obecnie znów powróciły do łask i są lubiane przez młodych ludzi. To sprawiło, że piny, bo tak również są nazywane, są coraz częściej postrzegane jako doskonały element na stworzenie gadżetów reklamowych.

Gwarancja dobrej ekspozycji reklamy

Obecnie coraz więcej przedmiotów zyskuje nowe zastosowanie jako gadżety reklamowe. Nie inaczej jest, jeśli chodzi o piny, które od dość długiego czasu postrzegane są jako niezwykle interesujący sposób na przekazywanie dowolnych treści, w tym właśnie haseł reklamowych. Piny mają najczęściej okrągły kształt, jednak można znaleźć je również w innych formach. Wykonywane najczęściej z metalu, od spodu mają przymocowane zapięcie, często przypominające agrafkę, aby łatwo można było je przypiąć do każdego ubrania. Od wielkości pinów uzależniona jest wielkość grafiki czy tekstu, jaki można na nie nanieść. Wiele dostępnych rozmiarów przypinek produkowanych z dowolnym nadrukiem sprawdzisz tutaj.

Przypinki – czytelność przede wszystkim

Aby przypinki spełniały dobrze rolę gadżetu reklamowego, muszą być starannie zaprojektowane. Znajdująca się na nich treść powinna być przemyślana, zbyt duża ilość informacji bowiem może sprawić, że całość stanie się nieczytelna i tym samym niezrozumiała dla odbiorcy. Najczęściej umieszcza się na nich niewielką grafikę lub sam tekst, co sprawia, że o wiele łatwiej jest je zauważyć. Jeśli ich zadaniem jest reklamowanie firmy, wówczas często zawierają jej nazwę i logo. Nie umieszcza się zazwyczaj na nich innych informacji, takich jak przykładowo adres czy dane kontaktowe do firmy.

Często także piny traktuje się jako sposób na polepszenie komunikacji pomiędzy klientami a pracownikami. Wówczas zamiast nazwy firmy czy produktu umieszcza się na nich na przykład imię pracownika czy jego stanowisko. Często także można zauważyć, że pracownicy noszą piny z napisami zachęcającymi do rozmowy, na przykład z pytaniami „w czym mogę pomóc?”. Jedno jest pewne – na przestrzeni wielu lat piny przeszły pewną ewolucję od gadżetu wyłącznie rozrywkowego do takiego, który ma szerszy zakres zastosowania. Za ich wykorzystywaniem w reklamie przemawia także ich stosunkowo atrakcyjna cena, biorąc pod uwagę ceny innych gadżetów reklamowych. Dzięki temu, że jest stosunkowo niska, praktycznie każdy może sobie pozwolić na ich wykonanie na indywidualne zamówienie.